Veřejné obchodní podmínky
ÚČASTNÍCI SMLUVNÍHO VZTAHU: - firma Hotel STARÝ MLÝN IČO 27811166, se sídlem na adrese K Vodě 15, 790 01 Jeseník, společnost je zapsána v obchodním rejstříku, vedeného krajským soudem v Ostravě v oddílu C, vložka 52458 (dále jen jako „Hotel“)
- objednatel – jako fyzická či právnická osoba (dále jen „Host“). Tyto podmínky platí obecně pro všechny hotelové hosty a agentury, se kterými není sjednána písemná smlouva o poskytování služeb.
REZERVACE UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB: - Rezervace ubytování a dalších služeb v Hotelu a potvrzení této rezervace ze strany hotelu je možné písemně, tj. emailem či telefonicky
- Rezervace se považuje za platnou a závaznou v případě, že Hotel písemně tedy emailem potvrdí Hostovi provedenou rezervaci nebo automatické emailové potvrzení generované příslušným online rezervačním systémem.
- Rezervace je dokončena uhrazením celkové částky, popř. zálohy ve výši 50%, za objednané ubytování a služby a to platbou pomocí platební karty, bankovním převodem nebo úhradou v hotovosti. Mohou být stanoveny individuální podmínky.
- V případě, že Host nesplní podmínky, které jsou uvedeny v bodu 3., Hotel nemusí ubytování a služby poskytnout.
- Údaje, které jsou uvedeny na potvrzení rezervace jsou závazné pro obě strany.
CENY, STORNOVACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY: - Cena je uvedena za pokoj na jednu noc, včetně snídaně, pokud Host nezvolí jinak.
- V ceně ubytování je zahrnuto DPH ve výši 10%. Městský poplatek ve výši 30,-Kč/osoba na noc není zahrnut v ceně v ubytování a platí se na místě při příjezdu.
- Zrušení potvrzené rezervace je možné učinit pouze písemnou formou, tedy emailem. Přesný způsob zrušení rezervace je daný rezervačním systémem, který byl pro rezervaci využit.
- Při zrušení rezervace, který byla zadána přes externí poskytovatele (např. booking.com) je nutné rezervaci zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele způsobem, který poskytovatel vyžaduje a za podmínek rezervace.
- Změna rezervace, tj. přesun objednaných služeb na jiný termín je považován za zrušení původní rezervace a řídí se stejným režimem jako zrušení rezervace.
- Ubytování je možné na místě uhradit v hotovosti či platební kartou.
- Hotel si vyhrazuje právo předběžné předautorizace karty Hosta až do výše celkové částky za ubytování.
- Při zrušení pobytu méně než 7 dní před příjezdem činí storno poplatek 50% z celkové ceny pobytu.
- V případě nedojezdu Hosta je rezervace stornována a Hotel je oprávněn účtovat náklady na celý pobyt Hosta.
PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA: - Host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, stejně jako vybavení společných prostor.
- Host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění. Výše úhrady bude určena hotelem.
- Host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu n hotelu, aby mohla být sjednána náprava.
- Host je povinen nejpozději v den příjezdu uhradit náklady spojené s využitím ubytovacích služeb Hotelu, nejpozději v den odjezdu je pak Host povinen uhradit ostatní náklady – doplňkové služby (sauna, restaurační služby a jiné hotelové služby), nebylo-li dohodnuto jinak. V případě neuhrazení částky je Hotel oprávněn účtovat odpovídající částku z platební karty hosta po jeho odjezdu.
- Host může odstoupit od smlouvy na základě storno podmínek nebo v případě, že Hotel neposkytl Hostovi předem dohodnuté služby odpovídající standardu hotelu.
- Doba přihlášení do hotelu (check-in) je od 14:00 hod. v den příjezdu. Dřívější přihlášení je možné pouze po dohodě s Hotelem a může být zpoplatněno.
- Doba odhlášení (check-out) je do 10:00 hod. v den odjezdu. Pozdní odhlášení je možné po dohodě s hotelem a může být zpoplatněno.
- Celý hotel je nekuřácký. Porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji i prostorách hotelu opravňuje Hotel, aby Hostovi naúčtoval náklady ve výši 3.000,-Kč za vyčištění pokoje či prostor Hotelu. Kouření je možné pouze před Hotelem k místě tomu vyhrazeným.
- V rozmezí od 22:00 do 6.00 hod. je doba nočního klidu. Chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby, televize, křik v pokojích, chodbách a další rušivé chování). V případě vážného porušení tohoto pravidla může Hotel penalizovat hosty finanční pokutou až do výše 5.000,-Kč nebo v nutných případech volat policii.
UBYTOVÁNÍ S DOMÁCÍM MAZLÍČKEM: - Psům a jiným zvířatům je zakázán vstup do prostor wellness, pískoviště a okolí dětského hřiště
- Za zvíře zodpovídá v plném rozsahu majitel zvířete
- Psi a jiná zvířata se nesmí nechat odpočívat/ležet na lůžku a nesmí zůstat sami na pokoji
- Ve všech veřejných prostorách hotelu musí být každý pes na vodítku
- Hosté jsou povinni po svých psech uklízet v okolí hotelu psí exkrementy
- Hosté jsou povinni zajisti, aby pes nikterak neobtěžoval ostatní hotelové hosty např. štěkáním
- V případě jakéhokoliv poškození hotelového zařízení zvířetem je klient povinen zaplatit škodu v plné výši
- Úklid a kontrola pokoje, kde je host ubytován i se zvířetem musí být umožněna alespoň jednou denně pro případné zjištění škod či nadměrného znečištění
Za výše uvedené porušení pravidel a opatření, vyjma přímého poškození majetku, které je účtováno hostu v plné výši, bude hostovi účtována částka až ve vši 1.000,-Kč PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU: - Hotel je povinen pro Hosta zajistit ubytování na základě předem dohodnutých služeb, které odpovídají standardu Hotelu.
- V případě, že Hotel nemůže Hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené rezervace, má Hotel povinnost zajistit pro Hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ: - Tyto podmínky jsou platné od 1.1.2023 a Hotel si vyhrazuje práva jejich změn a Host je povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami.
- Hotel shromažďuje osobní údaje Hosta pouze po dobu nezbytně nutnou do ukončení poskytování sjednaných služeb a tyto údaje neposkytuje dalším osobám.
REKLAMACE A INFORMACE O MIMOSOUDNÍM ŘEŠENÍ SPORŮ: -
Host je oprávněn reklamovat u ubytovatele kvalitu poskytnutého ubytování nebo služeb, pokud jejich kvalita či rozsah nebo jiné podmínky neodpovídají rozsahu, kvalitě a podmínkám uvedeným v rezervaci. Ubytovatel se zavazuje bez zbytečného odkladu zjistit okolnosti reklamace a v případě oprávněné reklamace zabezpečit nápravu vadného stavu. Reklamaci je host povinen uplatnit u ubytovatele bez zbytečného odkladu po tom, co zjistí vadné poskytnutí. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. - Informace o mimosoudním řešení sporů – subjektem příslušným pro mimosoudní řešení sporů (ADR) mezi provozovatelem a klientem vyplývajících z poskytování ubytování a s tím souvisejících služeb (spotřebitelské spory) je dle § 20e písm. d) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz/ nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
|